29 Ocak 2009 Perşembe

hep teyzesi yazıyor...

nerde bu kızın annesi derseniz, o anne bebek oryantasyonunda:) yani anneler anlar hele hele ilk çocuğunun doğumunu  hatırlayanlar anlatsın. oda ısısından tutun da annenin yiyeceği besinlere, emzirme  sınavından alt açmaya kadar herşey pratiğe dökülüyor bu ara. anneciğin hali harap bu ara, derin sultanla mı uğraşsın, blog mu yazsın? biraz adapte olsun annelik acemiliklerini de yazacak annesi, biz google sayesinde çok bilgi topladık. annecik sayesinde ben bile oryantasyon yapıyorum. ziyaretimizde sevdiceğim kucağa alma stajı da yaptı. anne, annanne ve babanneden tam not aldı:)
bense yayık ağızla, uzaktan agucuk bugucukla yetindim. malum bebekler annelerini kokudan ayırt edermiş ya, frekanslara müdehale etmeyeyim dedim. benim de yumuk vaktim gelecek elbet :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder