11 Ocak 2010 Pazartesi

iyi ki doğdun deriiiiiin...

derinimiz;
hayatımızın manası,
annesinin bir tanesi,
babasının yumurcağı,
teyzesinin kızılşın tospaası
1 yaşında...

derinle, derinlemesine sevgi dolu bir yılı geride bıraktık.
küçük kuzum, cici şortuyla yerlerde emeklerken, ben onun kep törenini hayal ediyordum.
"teyze ya, annemle iyice sulu gözlü oldunuz siz de. allah aşkına herkes bize bakıyor, rezil etmeyin beni" dediğini bile hayal ettim.

sonra içimden gülüp, kuzumla kare yakalamaca oynamaya devam ettik.
tam kadrajı ayarladım, kuzu emekledi.
tam gülerken yakaladım, beni görüp kafasını çevirdi. bir süre sonra iyice oyuna döndü.
halasına gülücüklerle poz verirken, bana ters parantez dudaklarıyla baktı.

ama araştırmacı muhabiriniz tobi teyze, gülen kareleri de yakalamayı başardı.
çok söze gerek yok, işte karşınızda kızıl kuzumuz ve kocamaaan ailesi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder